2/4 -14

Oj, ja här har det varit lugnt i många månader, menar på bloggen. Stor anledning till det hela har och är att jag inte har någon fungerande dator som jag kan lägga ut bilder med. Min jobbdator är stängd för detta ändamål.
Hoppas snart att det blir en ändring på det.
 
Vilket fall som helst så går ju livet vidare ändå, Hemmliz har genomgått operation av s k tumörer som tack och lov var godartade och den i munnen var en stor infektion, bort med några tänder och hon blev bra i munnen. Nu ska vi jobba på att hon går ner en del i vikt också.
 
Kool`ax, han har problem med sin öron, jag tror snart att jag har prövat allt som går även rekommendationer från vetten, så tråkigt att han ska ha sådant besvär. Men det blir nog ett vett besök igen och då ska jag ta upp diskussion om vi ska pröva att byta foder, vill pröva allt så han slipper detta elände. Annars är det full fart på honom som vanligt, tror nästan att han aldrig kan bli trött.
 
Som sagt, jag hoppas att inom en snar framtid komma med en del bilder, hmm kanske ska be Malin att lägga upp några färska.
 
Ha det gott så länge och var rädd om varandra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0