Miljöträning

I torsdagskväll tog jag mig till Stockholmsmässan och den stora övergången över vägen med en lång och "läskig" gallertrappa, den tänkte jag att Kooláx skulle gå i. Först fick han springa av sig ordentligt och det gjorde han med besked, enorma snöhögar besteg han med lätthet.
Sedan så begav vi oss till trappan, först så pep han lite när han skulle gå, det var som sagt galler, högt och nytt, men efter ett par trappsteg gick det jättebra, sedan samma väg ner, galant. Tänkte att jag skulle fota en del från trappan, ja ett kort blev det sedan tog batteriet slut i kameran, suck glömt och ladda men se bilden här nedan, inte så bra bild men ändå.

Nu sitter jag här och funderar över fler bra platser att träna på, fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Fina bilder på fina hundar :)



Tack för hälsningen på vår sida. Hunden Gibson var min svärmors hund, men han kändes som vår egen. Tråkigt när det händer, men som tur är har svärmor en till golden som är lika gammal som bröderna H så hon är inte ensam.



Ha en trevlig kväll!

/Astrid

2011-02-22 @ 18:15:44
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0