Goingarna:))


Titta vilka läckra bilder Malin har tagit på vovvarna, högst upp en blöt Kool`ax efter ha lekt i vatten och nedan är det Hemmliz.
Nu äntligen är min kamera inlämnad för lagning och jag verkligen längtar efter den så jag kan fota igen. Malin har tagit fler läckra bilder som jag vill lägga ut här men fröken har så mycket att göra men jag hoppas jag får dem snart.
Vilken härlig tid det är nu, grönt och det luktar så gott ute. Hemmliz har äntligen blivit färdig med sitt löp och jag måste säga att Kool`ax har varit så duktig hela tiden:))))

Kommentarer
Postat av: Helena

skönt att löpet är över kan jag tänka mig och jag tycker ni ska va riktigt stolta över Kool`ax som klarar av det. Finns många hannar som inte kan bo ihop med en tik under löpet så det ska han ha en stor guldstjärna för. kram till er allihopa

2010-05-29 @ 12:23:30
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0