Älskade vovvar



Här kommer en äldre bild igen och den är på Bamse och Hemmliz, visst är den underbar!!!
Den ligger också på Vovves hemsida under bilder och kan skickas som vykort, kul tycker jag. Min kamera är fortfarande stirrig så blir nog en ny inom en snar framtid därför är det bildtorka just nu. Malin får ta bilder åt mig nu men hon har så mycket att göra med skola, spex och annat.
Tyvärr så fick jag skjuta på Kool`àx MH, skulle har gjort det nu i juni men mina krämpor och behandlingar har satt stopp för det just nu så till hösten hoppas jag att det kan gå. Hemmliz är i börja av ett löp så hon är lite hängig och grinig.
Innan sommaren så hoppas jag också att Kool`ax har gjort sin röntgen också.
Bamse fattas oss så mycket.


Kommentarer
Postat av: linda & azi

Väldigt vacker bild!

2010-05-04 @ 17:57:04
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Astrid

Så fin bild på två vackra hundar.

Bamse ser ju precis ut som Heroz.

Kram från oss alla här.

2010-05-06 @ 20:29:28
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0