Längtan



Lite tillbaka blick igen, ute på en skogspromenad på landet. Vi har så fina härliga vägar att gå på där. Det enda som jag är lite skraj för är att det finns en hel del björn där men å andra sidan så är de väl rädda för oss:)
Vilket fall som helst så är det Bamse, Hemmliz, jag och husse som är ute på vift här. Vad jag längtar upp dit nu, måste åka dit nu i vår.

Som ni märker så är jag i farten att titta på gamla bilder igen.

Åhhh vad jag saknar Bamseman, se sådan underbar blick han hade, man blir så varm i hela hjärtat när man ser honom.
Här kommer en bild till.



Han gillade att bada, här är han i Söderhamns skärgård, gissa om han njöt.

Här kommer en bild till, jag tror i och för sig att jag har visat detta förrut men det får bli en repris.



Bamse älskade snö med tanke på hur denna vinter har sett ut så är det med sorg jag tänker på att det är mycket mycket tråkigt att Bamse inte fick uppleva denna vinter med all snö, oj vad han skulle ha njutit.

Här nedan liggar han och bara njuter.



BAMSEMAN DU FATTAS OSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka härliga foton! Lilla vovvsingen

2010-03-06 @ 15:48:31
Postat av: Astrid

Fina bilder!

Heroz är som Bamse var, gillar både vatten och snö.

Ha en trevlig lördagkväll,

hälsningar från Kall.

2010-03-06 @ 18:41:52
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Linda & Azi

Åh vilken gulliga bilder! ...

2010-03-07 @ 11:57:03
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0