Än har vi inte snöat inne:)



Det har gått ett tag sedan nya bilder, har inte fotat något det här dagarna.
Oj, oj vad snö vi har fått nu och mer verkar det komma, härligt. Vovvarna är jätteglada. Jag är också glad över det för jag gillar snö men min kropp gillar inte väderomslag pga fibromyalgin så den värker ordentligt nu vilket gör att sömnen är inte så bra.
Vilket fall som helst så känner jag att nya kort måste det bli så i helgen blir det till att fota.
Hur mår vovvarna då: Hemmliz äter lite dåligt nu men som Åsa sa att det kanske är släktdrag så hon får hållas, hon äter i alla fall lite. Glad är hon över all snö som kommer och täcket fungerar bra, jag tycker nog att den har givit lite effekt i alla fall, få se längre fram.
Kool`ax ja han är som han är, fick han sin vilja igenom så skulle vi leka med bollen hela dagarna. Han kommer med den och slänger den framför mig och så håller han på, lilla gubben. Tränat lite hämtning och det är han duktig på, ja han är duktig på det mesta bara polletten ramlar ner.
Funderar på att sätta mig och sätta upp lite mål för våren vad som ska tränas med vovvarna, vi är ju inga tävlingsmänniskor men det ska tränas in lite saker ändå. Bl a ska vi när det börjar bli vår ta oss in med vovvarna till stan tänkte jag, låta Malin fota dem i olika miljöer så får hon också lite till sin fotosamling och ev bildutställning.
Ha en bra dag och njut av snöovädret för det gör vi, tittade just ut och det har börjat snöa ordentligt nu igen, tjoho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0