Snö, snö, snö!!!



Här väntar Hemmliz och Kool`ax på att få sällskap ute, precis en kvart efter så började det snöa enormt mycket igen så när Kool`ax och jag tog en promis senare på kvällen hade det kommit ett par dm, det är inte plogat någonstans så det kändes som man tog ett steg fram och halkade 2 tillbaka, gissa man vad slut i benen, jag tror att vi gick cirka 5 km.



De har en röd, blå och gul boll av denna sort, det är de bästa jag någonsin har köpt till dem, håller så bra trots att de misshandlas ordentligt. Absolut värd vart enda öre.



Till skillnad av denna boll som höll cirka 3 sekunder, poff så var den sönder. Som jag även skrev i bilddagboken så berättar jag även här om Kool`ax påhitt när det gäller denna boll. Som sagt här kommer han med sin älskade trasiga boll:)



Sedan tar han den med bägge frambenen........



Skickar sedan bollen mellan bakbenen cirka 10-15 meter bakåt, han ser för härlig ut när han gör det. Tyvärr hann vi inte med att få själva ivägskicket men kanske någon annan dag:)
Nu väntar vi med spänning på nästa påhitt av honom, han är för härlig:)



Kom och ta min boll om ni törs, Hemmlizblicken som säger allt, gofia:)


Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Vad söta de är! Rasen är verkligen vacker.. :)

2010-02-04 @ 09:22:21
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0