Bamse kunde också hoppa högt när han var frisk



Idag har jag en sådan längtan efter Bamseman, det riktigt värker i en av längtan. Det är fortfarande svårt med alla tankar. Jag har ju lovat att skriva ner vad som hände honom men jag tror det får vänta ett tag till, när jag försöker skriva ner det så rinner tårar hela tiden.
Han var ju så speciell.
Det är skönt att man har Hemmliz och Kool`ax som alltid finns i ens närhet men givetvis inte kan ersätta Bamse. Man ser att Hemmliz sörjer fortfarande, hon har ändrat lite i sin karaktär.
Älskade Bamse vad vi längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Å, fick tårar i ögonen... Vissa dagar kan känna väldigt tungt... :(

2010-02-10 @ 17:40:38
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Som Linda sa, vissa dagar kan kännas väldigt tungt.. :( jag är rädd att förlora min Bamse. Jag vet inte hur jag ska klara detta. Därför tycker jag att ni som har förlorat er bästa vän är otroligt starka som klarar det! Jag hoppas att jag blir lika stark då..

2010-02-10 @ 20:05:31
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Dessi

Kramisar till dig.

2010-02-11 @ 19:28:00
Postat av: Åsa M

KRAM!

2010-02-13 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0