11 nov


Gråmulen dag och vi tog en promis vid Ågesta. Malin fotar oss nedanför ett litet berg, vovvarna tog sig ner galant men en annan fick nästan åka på rumpan ner, ja ner kom jag i alla fall.



Här har vi gått in i en inhängnad som jag vet att det brukar gå biffkor i, de syntes inte till idag men lite nervis var man i fall de skulle dyka upp, vilket fall som helst här delar Hemmliz och Kool`ax på en pinne.
Det är jobbigt att gå ut nu för det saknas ju en, men tittar hela tiden efter Bamsegubben för han brukade alltid gå sin egen väg, ja sådan var han, gjorde lite vad han ville och det var det som var så härligt med honom.
Jag är lite orolig för Hemmliz för på henne märker man att hon saknar Bamse, hon är lite orolig, tittar sig omkring, ja man ser i hennes ögon att hon funderar över något. Kool`ax har väl blivit lite spattig han med, Bamse var ju den som kunde leka hårt med honom och sa ifrån om det var något så där se man också att det är något som händer med Kool`ax. Ja detta kommer ta tid tror jag men vi får göra det bästa av situationen, livet går ju vidare och vi har ju våra 2 härlig lurvtussar som behöver sitt.
Ja, det var mina tankar en lördagkväll som denna, ha en skön helg ni med som läser här och ta hand om varandra, Bamsekram.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Ha en trevlig söndagkväll, sköt om er.

Kram

2009-11-15 @ 19:12:20
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Desire

Kram o ha de bra - pussa på dina lurvtussar...då känns de så mkt bättre...så fina vovvsingar =) / Dessi

2009-11-17 @ 23:43:35
Postat av: Åsa & Kompix

Tack för Grattiset för Kompix ledstatus. Vi kommer att hålla tummar och tassar att brorsan får lika bra.

Jag förstår att det forfarande känns tungt efter Bamse. Det kommer det att göra, alltid. Tiden läker tyvärr inte alla sår. Vissa måste man lära sig att leva med. Det kommer komma ljusare tider då ni kan tänka tillbaka på honom med glädje. Jag är då helt säker på att han tänker på Er med glädje och tacksamhet. KRAM på ER!!!

2009-11-19 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0