Stan idag

Idag var Kool`ax, Malin och jag(Lena) till stan närmare bestämt Rålambshofparken där det var Sqvalp vilket betyder cirka 600 KTH-studenter som bygger olika slags farkoster som sedan sjösattes. Vi tyckte att detta var en bra sätt att träna miljö med Kool`ax. OJ vad duktig han var, det var fullt med folk, högtalare som spelande hög musik, hundar, barn, änder och mycket mer, han var så lugn och duktig.





Här är det Malin som håller i Kool`ax och kusin Anna som står till vänster.



Men matte då, jag vill vara där du är!!!



Våran "lill-kille"! Han var så duktig!

Kommentarer
Postat av: linda

naaw, vad duktigt!

2009-05-10 @ 10:10:31
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken duktig kille ni har...jag är riktgit imponerad av honom...massor med kramar till er alla.

2009-05-10 @ 10:43:01
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Lena

Linda: Ja han var jätteduktig.

Helena: Tack för kramarna, vi är så nöjda med honom, ja det är vi ju av de andra också, nästa gång till stan blir nog med Hemmliz tror jag.

2009-05-10 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0