Kul med gamla bilder

Ikväll har jag suttit och titta på gamla bilder av vovvarna, jag kommer att göra så att jag då och då sätter in lite äldre bilder också för jag tycker det är härligt att minnas vissa stunder.



Här har jag kommit hem med Hemmliz( vi kom med flyg från Kiruna) och har precis träffat Bamse och de har bekantat sig med varandra och helt plötsligt så somande hon. Bamse lade sig då ner och väntade bredvid henne.



Hon sov och sov så till slut så somnade även Bamse:) Även idag cirka 4 senare så är det de bästa vännerna, de fungerar så bra tillsammans och det händer att de sover bredvid varandra fortfarande.




Söta Hemmliz, hon var som en docka när hon var liten och hon fortfarande nät och fin, gumman:)



Bamse för cirka 6½ år sedan. Så söt!



Bamse också cirka 6½ år sedan, vad jag gillar denna bild på honom, snö det är det bästa han vet, Kirunavovve som han är. Tänk vad åren går fort och snart blir han 7 år, stoppa tiden säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Helena

Foton är bra när man vill minnas...fina bilder på era fina vovvar.

kramar till er alla.

2009-05-24 @ 00:25:29
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej Lena!

Jag känner precis likadant med min "Cnixa Pixa",

vill också stoppa tiden.

Har varit utan henne några dagar då jag och dottern varit på utställning med Lippa, saknade henne jättemycket.

Kram från Karina

2009-05-24 @ 13:59:31
Postat av: Ingela Orka och Jaxza

Heeej! Nu har jag allt hittat igen er i cyberrymden! länkar till er i min blogg, hoppas det är ok!?

2009-05-26 @ 10:37:56
URL: http://nemarsorka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0