Kool`ax



Jag gör väl aldrig något bus, hi, hi!



Här springer jag på den gamla landningsbanan på F18, flygtornet i bakgrunden.
Jag tränar inkallning just här, se vad duktig jag är!



Lite miljöträning, spännande!

VAD GJORDE BAMSE OCH HEMMLIZ DÅ?



                                                  SLAPPADE!!!

NÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag skojar, så här trötta var de när det kom hem, för under tiden jag tränade så gick de med Husse i stora skogen!

HEJ SMÄLLKARAMELL! säger KOOL`AX vi ses en annan dag, nosgnugg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej på er!

Tack för hälsningen :) Ja, man kan verkligen se likheten.

Tuff vecka hade vi men vi gör gärna om det. Hur kul som helst att få vara med. I maj blir det en tvådagarsövning som vi ser fram emot.

Ha det gott, kram från oss alla i Kall

2009-03-27 @ 12:47:21
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Helena

Han är helt underbar och gosig den där lilla luddtussen. Eller liten och liten är han väll inte längre. Han hade växt massor tyckte jag...

Är så glad att jag lärt känna er och era underbara vovvar. Massor med kramar på er allihopa.

2009-03-27 @ 13:14:30
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0