Saknar



Jag älskar denna bild på Bamsegubben, den är tagen av Malin i somras efter det han hade badat i sin bassäng, då vad det gott att ligga i solen. Hans ögon var så underbara man smälter när man ser in i dem.

Jag har lovat att skriva om vad som hände honom och det kommer, jag måste låta det landa ett tag till, det är så mycket känslor. Jag hade begärt att få journalen också och den kom i veckan, en jobbig läsning men bra för att kunna bearbeta sorgen.


Jag har även varit dålig på att fota de andra vovvarna men det kommer snart nya bilder, det är ju inte så roligt att fota dem ute nu när det bara mulet, regn, rusk och lera, usch. Mörkt blir det fort också.
Hemmliz har verkligen fällt hår nu och jag misstänker att hon börjar löpa snart, hmm undrar just hur det ska med Kool`ax då, ja, ja det får vi ta då.
Kool`ax ja, han som jag var fundersam över i våras när han inte ville ta bollen och leka men det får jag äta upp nu, någon mer bolltokig kille får man leta efter. Han kommer med bollen och kastar den mot en, han verkligen kastar, har en teknik med huvudet och får iväg den långt. Han inbjuder till lek med den hela tiden så roligt är det med boll nu. Så jag kommer fånga upp detta och träna in lite med lockande av bollen. Just nu kan han nästan sitta vackert på egen hand, alltså han sitter på rumpan och framtassarna i luften ska försöka fånga detta på bild, han är jätteduktig. Vi håller på att få skallet på plats också, skam den som ger sig. Annars är han nog ganska hormonstinn nu, han skäller nästa på allt och bufflar upp sig, spöken överallt tycker han men det vänder väl snart. Liten kille ska väl bli stor kille snart.

Nu ser jag fram emot Stora Stockholm till helgen och jag tänker gå på lördagen för att se schäfrarna även om jag tycker att utställningsschäfrarna lutar väl mycket bakåt. Det finns så mycket annat att titta på också samt handla!!!!

Ha en bra dag, Bamsekram till er alla som läser denna blogg.


Kommentarer
Postat av: Helena

Bamse kommer vara saknad av alla som fick chansen att lära känna honom...blev väldigt ledsen när jag läste att han var borta. Det är hemskt att förlora dem oavsett hur och när.

Hoppas att Hemmliz och lillgrabben kan ge er lite tröst i alla fall. Dom är två riktiga charmtroll dom också...^_^

Ska också på mässan i helgen. Kanske ses där. Massor med kramisar! Harley hälsar han också...

2009-12-07 @ 23:08:47
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Annelie (jobbarkompis)

Bella kastar också grejor, trodde att hon var den enda som gjorde sådana konstiga saker. Hon kastar bollar, ben eller vad hon hittar när hon är på lekhumör. Jag ska också till mässan i helgen men på söndagen, Atlas ska ställas ut. Ha det bra :)

2009-12-08 @ 19:52:20
URL: http://labbar.se
Postat av: Åsa M & Kompix

Vilken härlig bild på Bamse. Så otroligt vacker blick. KRAM!

2009-12-12 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0