Så fick jag planera om dagen



Här ligger en trött Kool`ax efter dagens äventyr. Han har suttit med mig på akuten, Södra Djurkliniken. Upptäckte idag en spricka i trampdynan, ganska så stor, den hårda trampdynan sprucken så man blev tvungen att sy några stygn. Förstår inte hur det har gått till, han har inte gnällt till eller något liknande, bara haltat lite. Han blev nersövd så han är trött nu. Det som imponerade stort på mig var hans lugn i väntrummet, vi satt några timmar och han satt, låg, sov, tittade på andra vovvar som morrade åt honom, tittade på katter och sa inte ett ljud själv, GISSA STOLT MATTE MAN ÄR!!!!!Nu får han ta det lugnt i ett par dagar, äta lite antiinflammatorisk och ha sko på sig när han går ut.
Ja inte hade jag tänkt dagen så här men men....................

Kommentarer
Postat av: Helena

Han gör verkligen skäl för sitt namn, sötnosen. Krama om honom från mig.

2009-04-05 @ 13:36:19
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Lena

Har gett honom en stor kram!

2009-04-06 @ 00:03:39
URL: http://schafervovvarna.blogg.se/
Postat av: Astrid

Önskar er alla en Glad Påsk!



Hoppas Kool'ax är bättre i tassen.



hälsningar från oss i Kall

2009-04-09 @ 09:52:21
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Desire

GLAD PÅSK på er.

KRAMAR o ha de underbart :-)) Dessi m flock.

2009-04-09 @ 13:28:41
Postat av: Åsa M

Roligt att läsa lite här oxå, man glömmer som bort hemsidor och bloggar när man har bilddagboken att kika i.



GLAD PÅSK till Er oxå! Kramisar från brorsan Kompix med familj:-)

2009-04-09 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0