Så här ser det ut

Ni som är känsliga se upp, nu visar jag hur Bamses ben ser ut efter operationen. Dränet som ni ser här har tagits bort idag och det ser fint ut. Vi var med andra ord till vetten idag igen.



Så här ser Bamse ut efter det att jag har tvättat såret, han är så duktig, ligger så stilla fast det säkert gör lite ont.



Såret är cirka 2 dm långt och så det lilla såret bredvid där dränet sitter eller som i dagens läge satt.

Nu är Bamse trött efter dagens äventyr till vetten, han tycker inte om att vara där, så fort jag är i rondellen innan så börjar han gnälla och när vi går in (ha ha vi går in bakvägen) ja då hörs han i hela kliniken. Idag så mutade jag honom med lite godis så det gick ju bra.
Sedan när vi for därifrån så tog jag en liten omväg och åkte till Flottsbro och där gick vi en liten bit i skogen, så härligt, solen sken och det var riktigt varmt. Sedan var det en nöjd Bamse som kom hem.



Bamse innan vi åkte till vetten idag. Undrar om han kände på sig att vi skulle iväg.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att höra att det verkar gå framåt. Mer sånna bra nyhetr nu...bara bra nyheter nu tycker jag. Hoppas allt går som det ska för tussen nu. Både han och ni förtjänar det.

Kramar!!!

2008-09-30 @ 00:43:29
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Heroz och Higginz

Hej, vi skickar en hälsning och håller tummar och tassar för att det ska gå vägen nu. Det är nog inget vidare att vara dålig och inte få springa och röra på sig som man vill.



Hälsningar från oss alla här i Kall.

2008-09-30 @ 11:31:57
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0