Operationsdagen närmar sig

På torsdag är det dags igen, då ska implantatet bort förhoppningsvis. Bamse är lite tröttare än vanligt men jag hoppas att det bara är av medicinen han äter nu. Jag tycker att han är stel speciellt på morgonen, då han haltar lite men sedan när han kommer igång så går det bättre. Jag hoppas att vi nu äntligen kan få börja med vattenträningen, när såret är läkt. Bamse behöver verkligen det och jag tror att det gör gott för honom. Usch vad man alltid ska oroa sig, kommer inte vara lugn förrän på fredag när jag vet hur det har gått. På onsdag ska han badas och borstas, han måste vara ren innan operationen så inga baciller eller annat elände ställer till med något.
Idag lägger jag in en bild som togs för ett par år sedan på Bamse, visst är han fin våran duktiga, uthålliga BAMSE.
Vill också tacka alla som håller tummar och klor för att det ska bra för honom, erat stöd känns bra. Nosgnugg till er alla.


Kommentarer
Postat av: Helena

KOmmer hålla alla tummar jag har till hands för luddtussen..mina möss säger att dom håller svansarna för honom. Jag hoppas verkligen att eran fina kille får bli frisk och br anu och att han slipper råka ut för så mycket jobbiga saker. Ge honom en lycka till kram från mig.

2008-09-23 @ 00:34:53
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack Helena!

Bamse behöver många som håller tummarna och det värmer att så många tänker på honom. Frisk ska han bli, så det så!

2008-09-23 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0