Eftersom alla inte går in på bilddagboken så är det nästan lika text här.



Idag var vi iväg igen, men bilden är från första gången då vi var 2 med Bamse men bilden är inte så bra men man ser ju vem det är. Idag var jag ensam med honom och det är tufft men det går. Han är ju stor och pratig, han liksom hörs på hela kliniken. Men han gillar vattentrampet, går direkt in i karet och väntar på att vattnet ska komma sedan när bandet börjar gå ja då går Bamse med. Sista 2 gångerna har han också fått trava, han går verkligen in för uppgiften, han är så duktig. När han går in i trav så haltar han första halvminuten sedan så försvinner det. Sedan sover han gott resten av dagen.

Åsa vår sjukgymnast berättade att de var några som var inne på röntgen som frågade vad det var för fel på den vovven som lät så mycket inne på gymnet, ha ha det är vår Bamse som pratar när han går. Idag var han mycket koncentrerad att han glömde bort att prata.
Ska försöka få med mig någon i familjen som kan ta kort nästa gång för det är lite svårt att ha hand om Bamsen och ta kort samtidigt.






Kommentarer
Postat av: Carina & Co

Nu ska länken vara lagad hoppas jag :-) Synd att vi inte har vattentramp (eller någon rehab öht) här i Kiruna, tror Haxzo hade älskat det. Han mår för övrigt rätt bra men jag har blivit helnojjig och är rädd att han ska skada sig för minsta lilla.

2008-10-24 @ 07:50:34
URL: http://go-fullspeed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0