Stök i köket men härligt väder

Var ett tag sedan sist ser jag men jag skyller det på vårt stök i köket. Vi har ju fått en vattenskada vilket gjort att nästan hela köket måste rivas ner. Så just nu har vi kök lite här och var men det går åt rätt håll så att säga. Hemmliz har slutat löpa, skönt. När det gälller Bamse så är vi så glada för nu äntligen har såret gått ihop helt men han måste fortsätta med antibiotika ett par veckor till så det inte blir något bakslag. Erik(vetten) ringer varje vecka och frågor hur Bamse mår och det kännes skönt tycker jag, de engagerar sig verkligen i Bamse, bra att vara i trygga händer. Bamse fick glädjefnatt härom dagen och for som en galning runt här i trädgården, första gången på länge som han sprang så, troligtvis pga att han inte har någon värk längre, så härligt. I helgen nu ska jag skärpa mig och ta lite bilder på vovvarna så jag kan lägga ut, håll ut det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0