Nä nu åker fästingsmedlet på



Häromkvällen var jag på F18 med vovvarna och efter det så har jag fått plocka en del fästingar på Bamse men bara en på Hemmliz och min teori är att Bamse han lunkar fram och lägger sig ibland då hinner fästingarna sätta sig på honom men Hemmliz far fram som en geting så ingen hinner sätta sig fast på henne, se bilden ovan, det är bara tur att man hinner få henne på bild. Jag gick nog lite för långt den kvällen för Bamse vägrade gå när vi hade cirka 600 m kvar till bilen, han fick vila en stund sedn gick det bra igen, man tror att han orkar mer men vi får ta det lugna med honom. Vilket fall som helst den kvällen såg vi på F18: en älg, ett rådjur med en liten unge, hare och en jättefin räv.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Grattis syrran på födelsedagen!

Nu säger våran matte att vi är vuxna, men det är bara vad hon tror ;) Man är inte äldre än vad man gör sig, eller hur? Vi busar på som vanligt här! Idag kanske man får något extra gott, brukar ju vara så när man fyller år.

Ha det gott hälsar brorsorna från Kall!

//Heroz och Higginz

2008-07-29 @ 12:14:34
URL: http://www.lindar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0