Nu är det bestämt

Nu så har jag pratat med Erik igen och bestämt datum, det blir 25 september som den nya operationen kommer att äga rum. Vi bestämde så för att Bamse ska hinna äta en fulldos antibiotika igen så han är väl förberedd så inga otrevliga infektioner kan komma. Erik tyckte också att vi redan nu kan öka Bamses motion men jag ser framemot att kunna börja med vattenträningen med honom då tror jag att kg kommer att rasa mer än vad de gör nu. Jag känner att jag kan inte minska mer i matväg än vad vi redan har gjort. Håll nu tummarna för Bamse så att denna operation också går bra.

Kommentarer
Postat av: Helena

håller alla tummar, tår och fingrar jag kan för att Bamse ska bli bra...han är en så snäll och fin hund att han verkligen förtjänar att må bra och vara frisk.

2008-08-26 @ 21:42:35
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack Helena!Varma ord och tankar behöver vi nu. Vi hoppas verkligen att detta får vara slutet på denna historia för Bamse och han får vara frisk framöver.

2008-08-26 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0