Den blåsiga dagen

Idag är det en väldigt blåsig dag, man är lite rädd att det ska ramla något i huvudet när man går ut. Alldeles nyss var vi ute en sväng och busade runt och Bamse fick en borstgenomgång i pälsen. Hmm Hemmliz for runt som en galen geting (vilken energi denna tjej har), så henne får jag borsta senare.
Nu satt jag och tittade på lite gamla bilder och hittade denna fina bild på Bamse, det var innan han skadade sig i benet, VISST ÄR HAN BAMSE-MAFFIG, ha ha, vilken kille. Hoppas att han kan göra så igen när allt har läkt igen bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättefin bild, skicka den gärna större åt mig vid tillfälle :)

2008-08-14 @ 19:03:35
Postat av: Lena

Hej Åsa! Jag skickar bilden!

2008-08-15 @ 18:05:48
Postat av: Åsa B

Hej!

Har försökt kommentera bilder förut men inte lyckats, men ser nu att texten kommit in. va kul!

Men helt klart ska du skaffa en bilddagbok oxå, ett lätt sätt att dela/kommentera bilder. KUL!

Kram på er o hälsa hela familjen!

Ps skicka ståbilden på Hemmliz då jag fått tillbaka min data, så den inte faller i glömska igen.

2008-08-16 @ 10:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0