Solig fredag

Idag har det varit varmt t o m så varmt att badbaljan åkte fram för första gången i år och snacka om lycklig vovvar. Nu är tid till vetten beställt för Bamses del, vi vill ha klarsignal för att starta vattenträning igen, på onsdag ska vi dit och jag bokade även ett första träningspass på måndagen därefter, så håll tummarna nu att Bamse får komma igång ordentligt med träningen. Han måste få sätta igång med det nu får han börjar verkligen bli uttråkad.
image48
Det här var för några somrar sedan men jag tyckte det passade lite idag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karina Uhlin

Hej Lena!
Tack för hälsningarna i gästboken, är lika kul att få en hälsning där nuförtiden som det var att få ett vykort på posten för typ 15 år sedan.
Skönt att komma hem och pussa på dom små "grabbarna". Blir ju helt annorlunda att ha valpkull nu med bara två stycken, bör ju bli betydligt smidigare än åtta som i förra kullen och jag tror att Cnixa tycker att det är alldeles lagom med två.
Har nyss kommit hem efter en dag som figurant på MT, är verkligen glad för min Cnixa efter att sett testen av tre schäfrar och tre rottweiler, har verkligen en allroundhund med gott självförtronde i henne.
Vi önskar Bamse ett positivt veterinärbesök med lov om att kunna börja simma, gissar att han älskar det.
Många kramar från Cnixa med matte och övrig flock

2008-04-26 @ 18:48:14
URL: http://www.styvmonstret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0