Redan onsdag!

Nu går veckorna fort tycker vi och vi går med stormsteg mot våren och sommaren. Igår såg jag min första vitsippa, härligt.

Jag trappar ner Bamses medicin just nu och nu har han bara liten dos antibiotika men det är problem att få honom att behålla det, han spyr varje gång han får det, det kanske har blivit för mycket medicin en längre tid nu och kroppen säger väl ifrån. Vi får se hur han klarar av att vara utan.

I går var nästan hela familjen på Kårspexet på Vasan och då fick vovvarna vara ensamma i cirka 2 timmar och det gick jättebra, Bamse fixar det hela det vet vi men Hemmliz blir lite orolig att vara ensam men hon har ju Bamse hos sig. De blir bortskämda med att jag är hemma nästan jämt.

Kårspexet, det var bra denna gången också, vill man ha en skrattkväll så ska man gå på det, nästa gång är de i Mariefred den 6/6 och jag tror nog att vi också kommer att vara där. Sevärt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0