Lördag

Har börjat att trappat ut Bamses medicin, halverat både smärtstillande och antibiotika och det verkar gå bra. Han har blivit piggare och busigare. Idag har jag skickat in en bild till Vovve-sidan och under schäferrubriken på Bamse, bild på Hemmliz ska jag också skicka in men jag har inte riktgit hittat någon bra ännu.
Dagen har väl inte varit så rolig för hundarna för jag har varit ute och handlat, husse meckar med sin motorcykel och ungarna är i väg på sitt men Bamse och Hemmilz har varit ute nästan hela dagen i trädgården och sysselsatt sig själva med att busa omkring då och då men just nu ligger de på utealtan och kollar på fåglar. Det blir en kvällstur senare för dem.
Fåglarna förresten de har full sysselsättning att hämta hundhår som jag sätter upp i träden till dem och de kommer säkert vara många små fågelungar som kommer få en skön bädd av Bamse och Hemmlizhår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0